Scurta descriere companie: Clientul nostru este un grup de societaţi specializat în servicii de expertiză contabilă şi audit
Data inceput: Februarie – Martie 2022
Locatia jobului: Bucureşti, Sector 1, zona Piaţa Romană – Amzei – Piaţa Victoriei
Responsabilitati principale:
- Suport in pregatirea documentatiei de planificare a auditului
- Participarea la misiuni de audit pentru o varietate de clienti din diverse sectoare: agricultura, retail, servicii, IT, automotive etc
- Sa asigure colectarea informatiilor, analizarea datelor, efectuarea testelor, documetarea rapoartelor de audit si comunicarea rezultatelor catre managerul de proiect;
- Sa asigure finalizarea la timp a misiunilor atribuite si comunicarea continua cu clientul, managerul si echipa de audit
- Pe langa misiunile de audit veti fi implicat in misiuni de intocmire rapoarte IFRS, consolidare sau misiuni de Due diligence.
Constituie un avantaj:
- Experienţa / cunoştinţele specifice de lucru in cabinete de expertiza contabila şi audit
Cerinte:
- Licenta si / sau master in economie / politehnica / matematica cu accent pe contabilitate;
- Stagiu in curs CECCAR sau CAFR/ASPAAS este un plus;
- Experienta profesionala de cel putin 3 ani ca partcipant la misiuni de audit;
- Abilitati analitice si numerice bune;
- Cunostinte avansate MS Office (in special Excel);
- Cunoașterea standardelor de contabilitate din Romania si ISA;
- Limba engleza scris și vorbit – nivel avansat;
- Cunoasterea limbii germane sau alte limbi europene vor fi considerate un plus;
- Abilitati analitice si abilitati organizationale;
- Experienta Caseware sau alt program de audit.
- Disponibiliate pentru deplasare;
Detalii de contact:
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la: office@fintask.ro sau telefon: +40-722-678-974.
Adresa noastra: strada C.A.Rosetti, nr.17, Sector 2, Regus City Center, Bucuresti
Website: www.fintask.ro