Scurta descriere companie: Clientul nostru este un grup de societaţi specializat în servicii de expertiză contabilă şi audit
Data inceput: Februarie – Martie 2022
Locatia jobului: Bucureşti, Sector 1, zona Piaţa Romană – Amzei – Piaţa Victoriei
Responsabilitati principale:
Pregătește și postează înregistrările contabile specifice clientilor din portofoliu;
Indeplineste alte sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice;
Analizeaza principalele conturi din balanta de verificare cu scopul de a urmări coerenţa şi justificarea soldurilor;
Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea acestora în termenul stabilit;
Participa la realizarea pachetelor de raportare si a bilanturilor periodice;
Urmărește și ține evidența tuturor proiectelor alocate;
Constituie un avantaj:
– Experienţa / cunoştinţele specifice de lucru in cabinete de expertiza contabila şi audit
Cerinte:
Studii în domeniu economic finalizate;
Acreditarea CECCAR constituie un avantaj;
Experienta de minim 3 ani intr-un post similar;
Bun cunoscator si cu experienta in aplicarea prevederilor legislatiei financiar-contabile;
Experienta aprofundata in gestiunea evidentelor contabile;
Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office si a programelor specifice de contabilitate si salarizare;
Abilități analitice solide si capacitate de a indeplini sarcinile ce-i revin in participare directa sau in telemunca;
Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, initiativa;
Capacitate de lucru autonoma si de coordonare a echipei suport;
Abilitatile in Limba Engleza/Franceza constituie un avantaj;
Detalii de contact:
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la: office@fintask.ro sau telefon: +40-722-678-974.
Adresa noastra: strada C.A.Rosetti, nr.17, Sector 2, Regus City Center, Bucuresti
Website: www.fintask.ro