Post Vacant: Contabil cu atributii salarizare
Domeniu activitate Client: Consultanta Resurse Umane
Data de inceput: Septembrie 2018
Locatia Clientului: Zona Metrou Piata Victoriei – Aviatiorilor, Bucuresti.
Responsabilitati:
Contabilitate:
• Ţinerea la zi a întregii activităţi statutare contabile şi fiscale ale companiilor din portofoliul alocat pana la nivel de balanta
• Verificarea contabilităţii generale, a evidenţei cheltuielilor şi veniturilor pe centre de profit
• Interpretarea şi aplicarea corectă a legislaţiei fiscale în vigoare
• Respectarea politicilor şi procedurilor financiar-contabile stabilite la nivel de companie
• Intocmire de rapoarte de management, inclusiv ad-hoc
• Monitorizarea trezoreriei, efectuare de plăţi, urmărire aprobare plăţi
• Reprezentarea companiilor în faţa autorităţilor statului pe teren si la birou
Salarizare:
• Responsabil de salarizare pentru societatile alocate, conform conditiilor contractuale agreate cu clientii din portofoliul sau si in concordanta cu prevederile legale in vigoare;
• Centralizarea, prelucrarea si operarea in sistemul informatic de salarizare a tuturor datelor si informatiilor transmise de catre client pentru intocmirea statelor de salarii corecte;
• Intocmirea si verificarea pontajelor, statelor de plata, fluturasilor, ordinelor de plata si declaratiilor lunare conform legislatiei muncii si fiscale.
Fiscalitate:
• Responsabil de calculul impozitului pe venit si al contributiilor sociale pentru clientii alocati, conform conditiilor contractuale agreate cu
clientii din portofoliul si in concordanta cu prevederile legale in vigoare;
• Responsabil de indeplinirea tuturor obligatiilor de natura fiscala pentru clientii alocati (solicitare certificate de rezidenta fiscala,intocmirea si depunerea declaratiilor la ITM si ANAF, etc)
Cerinte si profil personal:
• Studii superioare financiar-contabile
• Experienţa anterioară pe un post similar de minim 3-5 ani, de preferat într-un grup de firme
• Cunoştinţe de contabilitate şi legislaţie fiscală locală privind salarizarea
• Asumarea responsabilităţii privind activitatea desfăşurată
• Autonomie în activitatea zilnică şi luarea deciziilor
• Spirit organizaţional,iniţiativă, capacitatea de a oferi soluţii ad-hoc
• Putere de concentrare şi atenţie la detalii
• Foarte bune cunoştinte MS Office
• Familiarizat cu aplicaţii tip ERP Module salarizare si contabilitate
• Limba engleza nivel mediu cel putin
Constituie un avantaj:
• Experienţa / cunoştinţele specifice domeniilor: salarizare, hr consultanta
• Stagiar sau membru CECCAR
Ce oferim:
• Pachet salarial motivant
• Mediu international de lucru intr-o companie aflata in plina expansiune
• Colaborari interesante cu firme straine si expati din toata lumea.
Detalii de contact:
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la: office@fintask.ro sau telefon: +40-722-678-974.
Adresa noastra: strada C.A.Rosetti, nr.17, Sector 2, Regus City Center, Bucuresti
Website: www.fintask.ro