Scurta descriere companie: Grup de companii, industria property management & real estate development, lider de piata in segmentul sau de activitate.
Data inceput: Ianuarie – Martie 2019
Locatia jobului: Bucuresti, acces facil metrou
Responsabilitati principale:
• Verificare documente primare de achiziţii servicii si consumabile, deconturi şi înregistrarea notelor contabile în aplicaţia de contabilitate pe coduri de buget;
• Intocmire facturi de vanzari catre clientii societatii;
• Intocmire/verificare ştate de salarii pe coduri de buget in aplicaţia de salarizare, import nota de salarii;
• Ţinerea la zi a extraselor bancare pe note contabile şi coduri de buget;
• Reconciliere solduri furnizori şi clienţi, actualizare tabel săptămânal neîncasate;
• Completează, gestionează şi ţine evidenţa registrelor obligatorii;
• Cunoştinţe în întocmirea declaraţiilor fiscale lunare şi şituatii financiare periodice;
• Efectuare plăţi (furnizori, taxe, salarii) prin bancă online;
• Verificare şi reconciliere fisa de platitor la Anaf;
Cerinte:
• Studii superioare financiar-contabile, ASE CIG
• Experienţa anterioară pe un post similar de minim 2 ani, de preferat cu expunere in facility management
• Cunoştinţe bune de contabilitate şi legislaţie fiscala
• Cunoştinţe bune Office – in special Excel nivel foarte bun
• Limba engleză la nivel mediu – obligatoriu
• Persoana riguroasa, organizata, atenta
Detalii de contact:
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la: office@fintask.ro sau telefon: +40-722-678-974.
Adresa noastra: strada C.A.Rosetti, nr.17, Sector 2, Regus City Center, Bucuresti
Website: www.fintask.ro