Vacancy: Responabil depozit gestiune, asistenti gestiune (3 posturi)
Client short description: Clientul nostru este un grup international de societati producatoare de mobilier
Starting date: Ianuarie – Februarie 2021
Job location: Cluj -Napoca
Cerințe
- Studii medii/superioare;
- Experiență relevantă în gestionarea și coordonarea unui flux logistic (depozit, distribuție);
- Excelentă capacitate de organizare și planificare;
- Cunoștințe pachet Office;
- Cunoștințe de operare soft gestiune (constituie un avantaj);
- Comunicativ, ambițios, dornic de afirmare;
- Abilități de coordonare și motivare a unei echipe;
Descrierea jobului
- Planifică, organizează, urmărește și controlează activitatea depozitului;
- Asigură evidența stocurilor și eficiența desfășurării activităților din depozit (descărcare, recepție, stocare, livrare);
- Elaborează și implementează soluții pentru problemele apărute în cadrul depozitului de care este responsabil;
- Se asigură că modul de desfășurare a activității de inventariere respectă procedurile interne;
- Organizează și coordonează activitățile de transport (aprovizionare și livrare) pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare/aprovizionare;
- Păstrează permanent legătura cu celelalte departamente implicate, oferind consultanță și suport cu privire la aspecte specifice activității logistice, management al stocurilor, transport produse, etc;
- Coordonează activitatea echipei din cadrul depozitului.
Contact details:
For any further details please contact us at: office@fintask.ro or by telephone: +40-722-678-974.
Agency adress: C.A.Rosetti Street, nr.17, Sector 2, Regus City Center, Bucharest
Website: www.fintask.ro